onsdag 2. februar 2011

Første, og forhåpentligvis ikke siste innlegg

Jeg oppretter i dag denne bloggen for å kunne fortelle hvilke planer jeg har dag for dag og hvor mange av de som blir utført. For jeg trenger virkelig å måtte ha vitner på alt, som kan arrestere meg når store planer blir lagt. Jeg er 21 år har seks av 17 fag fra videregående, jeg roter økonomisk og har et liv fullstendig blottet for romantikk. Alle disse tingene akter jeg å få gjort noe med. Ikke minst, så er jo det store målet å få kommet seg inn på skole, så det bunner ut i en masse lesing, hvilket jeg ikke er kjent for å være alt for god til å få gjort.
Så da starter det med første lovnad, og jeg skal ta dugelig i.
I morgen skal jeg. Stå opp klokken 08:00, ta meg en dusj, spise frokost og pugge tysk til klokken ti, når resten av familien er ute av huset, deretter skal jeg øve tuba frem til klokken 14:30 og om alt dette da er gjort skal jeg belønne meg selv med en episode mad men før jeg går på jobb. Ønsk meg lykke til.

Dere er mine vitner

Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar